Thursday, November 19, 2009

Waaaa...

Lama uda x update blog ni..
Banyak uda perkara sedih dan gembira berlaku time aku x update blog ne..
tapi apa pun,life must go on..

Sekarang cuti sem start sudah..
Aku harap result exam sem ni lebih mantap dari sem lepas..harap2 la..
Banyak sebab aku risau result sem tiga aku ni..

apa2 pun,ni la target aku

Tour Guiding: A

Tour Geo: B+

Marketing: A

Computer application: B

Islamic tourisim: A

Volleyball: A

English: B+

Japanese language: A

Apa2 pun,tengok dulu la result mcm mana nnti,nnti la aku compare..harap2 target tercapai..Amin..

Photo for Semester 3:



















Marketing class


Tour Guding class


Dan akhir skali klas Gila Gila

Sekian dari saya =D

1 comment:

psychokiller said...

lol..i love reading ur blog..seriously..=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails