Saturday, July 17, 2010

Kematian Paul si sotong ajaib yang dahsyat

Ramai peminat peminat masih marah dan benci kepada Paul si sotong ajaib(konon) terutamanya dari Germany and Argentina..

Aku pun marah jugak ngan Paul ni sebenarnya..
time ngam2 aku nak sokong Germany, dia dah predictkan Germany kalah ngan Spain..aku b'harap betul ramalan dia salah..tapi x..last minit Spain score

Spain ni pun buat aku sakit hati..dorang slalu menang tipis2 and slalu dapat score last minit..adui..
(jangan marah peminat Spain)

Ohya, x lupa jugak,World cup kali ni maybe merupakan tugas terakhir Paul kerana x lama lagi dia bakal mati sebab jangka hayat sotong kurita slalunya dalam tempoh 3 tahun..umur dia skrg pun dlm 2 tahun lebih dah..tp maybe dia panjang umur,aku pn x tau..hehe..

so,aku ada idea mcm mana si Paul patut mati untuk menggembirakan Fans yang benci kat Paul...

Pilihan A

Photobucket

Goreng dia hidup hidup..muahahaha


Pilihan B

Photobucket

Potong dia hidup hidup jadi sushi..

Pilihan C

Photobucket

Biar dia jadi baju Lady Gaga hidup hidup...



Ataupun biar dia jadi makanan untuk Kraken, raja segala sotong..

Photobucket

Kraken yg di atas ni x tau plak species apa...yang terbaru maybe..hehe

P/S: Spain memang hebat..tp aku x dapat akuinya...walaupun World cup dah habiss...


1 comment:

fateen said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails