Sunday, August 8, 2010

Rageeee...


Time to rage..

This is a real case scenario..

Perkara ni baru2 berlaku..

apakah yang anda lakukan jika kejadian seperti ini berlaku kepada anda??

Before coming to your house.

A: hai,boleh x aku tumpang umah ko sementara,aku x tmpt tggl...
B: Boleh..tp rumah aku biasa2 ja..ko ok x??
A: its ok with me..yg pntng ada tmpt tggl..

While visiting your house.

A: WTF!! ini xda..itu xda...looks like i made a WRONG DECISION..perghhh!!very very terrible..
B: .....

After visiting your house.

A: Kawan2..korang tau x..rumah B macam ni..macam tu...its Fuckin annoying..
C: Ohhhh...
D: Ohhh.....
E: Ohh.......

Kalo anda ialah B, apa yang ada lakukan??? orang prangai mcm A ni mmg sungguh anjing...FUUUUU!!

P/S: B tu bukan aku..tp kawan aku...

Peace bebeh..NO!!..this time no peace..

4 comments:

.cik yaya. said...

manusia mmg cmtuh. kalau ak jumpe orang cmni mmg ak bagi dia minum air kaki la..hhaahaha

afif aizad said...

setuju..mcm nak bunuh ja org tu...nasib masih waras,,,

Kie-yu said...

kalau jumpa lagi dak tu buat2 tak kenal sajeee
abes citer :D

R4T revealed siapa Mohd Khairuddin anak Mama yang sebenar. cekidout~!

Fontonk said...

hamsap gila perangai A tuh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails