Thursday, December 4, 2008

Hidup umpama cerita NARUTO...

Bukan mau bwat lawak bodoh la kan,tp hidup bg ak umpama dlm crita naruto...so,bwat sesapa yg x penah tgk atau baca NARUTO,anda di nasihatkan agar untuk tidak sambung membaca blog ni yer...sowii...tapi kalo nak bleh gak..hehe..
Photobucket
So,time kecik dulu ak penah kena buli psl badan ak kecik,ak ingat lg time tadika aku gaduh ngan 5 orang budak "besar" skit dari aku...dan kesudahannya..
Photobucket
so,mcm dlm crita NARUTO,hidup aku memang malang dari kecik...kui3...tp at least ak ada parents..naruto takda..muahahahaha..
Photobucket
opss..melampau gak tu...
tp aku tak putus asa,aku hidup macam biasa dan sekarang ak dah ramai kawan yg best2,mcm dlm crita naruto lah..hahahahaha...
so mcm tu lah hidup ak skrg..mls la plak nak bwat crita full,ak dah penat nih..huhu..so thats all folks..sbb tu la hidup ak umpama crita NARUTO..hehe
Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails