Tuesday, June 29, 2010

Japan VS Paraguay??sapa lagi power??

Malam ni x sabar nak tengok satu satunya wakil Asia yang main di World cup selepas kecundangnya South Korea yang kalah nasib nasib ja oleh Uruguay...

Sekarang turn Japan lagi untuk lawan Negara dari Amerika Selatan yang nama dorang ada "guay" jugak di blakang..Adakah skali lagi Asia akan Kalah di tangan negara yang ada "guay" di blakang???

Tapi aku rasa Japan lagi tinggi chances untuk menang,sebabnya??


Meet Keisuke Honda..tgk nama pun mcm power dah...ni la scorer team Japan & baru2 ni score si Honda ni amat la cool dan paling smart time lawan Denmark...mmg key player Japan dia ni..


Ni plak Scorer yang power jugak mcm Honda...Yasuhito Endo..dia ni orang kedua yang buat Denmark hampa sebab freekick dia pun power jugak and memang smart freekick beliau kalo tengok balik...maybe lg smart dari freekick Honda..

Yang paling penting Goal keeper..Eiji Kawashima ni pun power jugak..Penalty Denmark pun dia bleh block...cuma x sempat tangkap...reflex dia pun power jugak...x tau aa malam ni Coach Japan bg dia masuk..



Tapi x bleh predict betul la Fifa World Cup kali ni...apa apa pun boleh jadi..so harapkan yang terbaik ja dari satu satunya wakil Asia..Japan..BANZAI!!!BANZAI!!

keluarkan semangat Samurai korang..


Kamikaze!!

P/S: Harap keajaiban freekick Japan bakal berulang lawan Paraguay..

Peace bebeh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails