Thursday, December 9, 2010

Keputusan Exam UiTM datang lagi!!

Ini penantian keputusan Exam yang ke lima bagi aku..
Dulu aku pernah post result exam masa:


aku tengok balik post tu..aku senyum jugak la..
Semester 3 Diploma..aku x post sebab malas..
And then Semester 2 time Degree pun aku x post..sebab malas..
Tapi result aku yang penting terus naik naik dan naik..
Bersyukur jugak ngan Tuhan, Parents, Lectures and Friends..
ni mesti ada yang ingat aku bongkak sebab post result dkt blog..

"Ceh..tu pun tayang dekat Blog..pooodah"
"Eleh..temberang"

tp sbnrnya aku saja ja post dkt blog sbb blog ni ibarat diary jugak skit2..
so boleh la aku ingat balik prestasi aku..
Lagi pun zaman skolah menengah..result aku amat amat lah teruk..
sebab belum dtg lg mood blajar..haha..yg aku tau aku enjoy komik ja time dkt asrama..

Back to topic...
Asal time result..Student Portal UiTM mesti buat hal..
ni sebab semua x sabar tgk result masing2..so traffic jam la website UiTM tu..
Pagi td kawan aku gtau yang result dah kluar..
Tp setahu aku result kluar 10 december 2010, 9.00am..
aku pun dengan serta merta buka Google Chrome..and then mcm biasa la..
Website UiTM time tu down habis..stengah jam try..baru dapat Log In masuk..
Setelah puas mencuba dpt jgk Log In..skali



Result tu dah x dpt cek dah..sebab ntah...aku pn xtau..
So aku pun...



sia sia stengah jam aku..
So yang berjaya cek result tu..aku ucapkan tahniah..
terpaksa la malam ni aku suspen sepenuh masa..
Doa doa supaya Result boleh memuaskan hati..hehe

So kepada Semua Warga UiTM..tahniah kepada sesiapa yang berjaya cek result..kepada yang belum..
aku ucapkan:
Good Luck
Gambatte Kudasai
Baei Geluk
Fat I Mire
Xorti Tajba
Buona Fortuna

P/S: Pandai pandai la translate ayat dkt atas ni..

Peace bebeh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails